Taubaté

 A mai nap okításról szólt igazándiból most nincs különös mesélnivaló, így jöjjenek a válaszok a kérdésekre...


Az első kérdés a múzeumokról szólt, miszerint a képek eredetiek-e. Ha jól értelmeztem amit olvastam van pár kép amelynek eredetiségét kétségbe vonják, de amit a fő problémaként soroltak fel, hogy ez a múzeum jórészt a II. világháború után szerezte a gyűjteményét és nem voltak válogatósak atekintetben, hogy a képek honnan származnak.

A második kérdés a sült baconről szólt, ami a brownie tetején volt. Igen, az része volt a desszertnek.

Volt egy megjegyzés az emberek hiányáról. Vasárnap amikor a városban voltam tényleg kevés embert láttam, de hétfőn is napközben voltam, amikor az emberek elvileg dolgoznak. Ennek ellenére többen voltak, mint vasárnap. Mivel a város kis szeletét láttam, így ezekről a kérdésekről nehéz érdemben nyilatkozni.

Sajnos nincs termeszváras kép, az autópályán elmentünk mellettük. Ma megpróbálok csinálni pár képet.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Megérkeztem

São Paulo 2. nap

Rio de Janeiro - 1. nap