Megérkeztem

Ezúttal utam az egyenlítő déli oldalára vitt, Párizs érintésével Sao Paulo-ba érkeztem.

A repülőút hosszú volt és eseménytelen. Egy biztos, hogy egy vascsőben ülni 11,5 órát nem a legjobb elfoglaltság.

A reptér nem tűnik másnak, mint másutt, a határőr kicsit zavarba hozott, mert nem tudtam azonnal megmondani, hogy Brazíliában hány napot leszek, de miután a táblázatom megszemlélve megállapítottam, hogy 11 nap, így egy pecsét kíséretében tovább engedett. Ami érdekes volt, hogy a vámellenőrzés után, de még a kijárat előtt egy hatalmas duty free bolt fogadta az utazókat, a kitalálás korántsem egyértelmű. Ahogy néztem sokan alkohollal alaposan feltankolva távoztak.

A szállodába Uber segítségével jutottam el. Sok benyomásom még nincs, hisz mire autóba ültem már nagyrészt lement a nap, így a vezetési szokásokat, az autókat, illetve a feltűnő ismert márkákat néztem.

Ami biztos, hogy az autók inkább a közepes és kisebb modellek közül kerülnek ki, régebbi Opel Corsák Chevrolet logóval, Citroen, Renault, Fiat, valamint Hyundai és Kia ami feltűnt, talán pár Ford is volt. Német prémiumot nem láttam. Az utakon úgy tűnik kultúráltan közlekednek, talán egyszer láttam, hogy a hátulról érkező villogással tudatta, hogy lesznek szívesek gyorsan távozni útjából. Jött egy mentőautó is, de senkit sem zavart, nem nagyon csináltak neki helyet.

A hotel egy dimbes-dombos vidéken van. Mivel a szálloda tetején lévő bárban épp zártkörű rendezvény volt, így a kilátást és a welcome drinket holnap veszem közelebbről szemügyre.


A tervezett program:

Holnap és holnapután Sao Paulo felfedezése.

Kedden érkezik kollégám, akivel Taubatébe megyünk tovább, ahol szerdán és csütörtökön tanfolyamot tartunk.

Csütörtökön délután jövünk vissza Sao Paulo-ba.

Péntek hajnalban indulok tovább az Iguazu vízeséshez. Aki előre olvasna, itt tud magyarul (https://hu.wikipedia.org/wiki/Iguaz%C3%BA-v%C3%ADzes%C3%A9s) és bővebben angolul (https://en.wikipedia.org/wiki/Iguazu_Falls) tájékozódni.

Pénteken és szombaton a vízesés felfedezése a cél.

Szombat késő délután pedig irány Rio de Janeiro.


Egyelőre a programról ennyit, majd később írom, hogy mi következik még.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

São Paulo 2. nap

Rio de Janeiro - 1. nap