Lima - 1. nap

A mai nap nem sok eseményről tudok beszámolni, bevallom meglehetősen fáradt voltam. Azt gondoltam, hogy elindulok és megtekintem amit Limában látni lehet, de miután nem tudtam Ubert rendelni, így inkább úgy gondoltam ez valami felhatalmazást jelent a lustulásra. Amúgy tudtam, hogy korán indulok másnap, így valamelyest jogos is volt ez az igény.

Ami még érdekes, hogy érkezésemkor az út a Csendes óceán partján vezetett, így ezúttal egy úton mindkét óceánt láthattam. Maga a parti út jóval mélyebben van, mint maga a város és megerősített falak vannak mindenütt. Az utat tsunami veszély esetén le is zárják. A város és ország történelmét egyébként a földrengések meghatározták, de erről később.

Pár képet azért készítettem: https://photos.app.goo.gl/J9ao8eAPBsiwmUHc7

Egyrészt láttam egy szép virágot, másrészt lefotóztam a hotel tetejéről a kilátást. A szomszédban a kolumbiai követség található, van egy jó kis medencéjük, a hotel tetején pedig két jacuzzi. A macaronokat üdvözlő ajándékként a szobában találtam.

Comments

Popular posts from this blog

Megérkeztem

São Paulo 2. nap

Rio de Janeiro - 1. nap