Cuzco - 2. nap

Cuzcoban töltött második napom a város felfedezésével telt, megnéztem két templomot. Az első a jezsuiták temploma volt, sajnos képeket nem csinálhattam, de maradjunk annyiban, hogy giccsparádé a mi szemünknek. A második templom egy kolostor része, itt az volt az érdekes, hogy sok kecsua falmaradvány egészben megtekinthető, többek közt egy templom is. Ahogy korábban említettem a földrengések igen sokszor megkeserítették a helyiek életét, többek között ezért láthatóak egyes falak, mivel az 1950-es évekbeli földrengés után a megrongálódott szakaszokat másképp építették vissza.

A sétát követően a reptér volt a következő állomás, mivel délután Limába repültem vissza. Érdekes, hogy ez egy kis repülőtér, de rengeteg járat indul innen Limába, ahogy számoltam legalább 30 egy nap.

Képek itt: https://photos.app.goo.gl/oYVwbw5BRwEZpE99A

Megpróbáltam a város hangulatát is megörökíteni.

Comments

Popular posts from this blog

Megérkeztem

São Paulo 2. nap

Rio de Janeiro - 1. nap